zaterdag 16 februari 2008

Wat een leuke tijd!

Heylaa!!!

Het is hier nog altijd fantastisch! (op hier en daar eens een dipje na natuurlijk! :-D)
Deze week is het nieuwe schooljaar begonnen en ik heb ook al mijn eerste lesjes gegeven: Engels. "My name is ..." en "I am ...". De kinderen vonden het super! En ik natuurlijk ook!

Na school werk ik veel in het winkeltje, waar de kinderen hun materiaal komen kopen. Het is er altijd superdruk dus alle hulp is welkom.

Ik heb ook al enkele foto's op deze blog geplaatst, maar dat gaat heel traag. Volgende week zal ik er meer proberen op te zetten.

Alles gaat hier dus heel goed met mij: lekker weertje, lekker etenm lieve mensen, ... Jullie hoeven dus nergens mee in te zitten.

Vele groetjes aan iedereen!

xxx Steph

Normaal kom ik zaterdag terug online, maar je weet nooit of dat lukt dus...

Papa, alvast een gelukkige verjaardag al!! (dan ben ik toch op z'n minst de eerste!)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2 opmerkingen:

yannick zei

hey steph,

Hoe gaat het daar ? Amai ik ben zo fier op jou!... zie je nog lopen op de speelplaats in de lagere school... Wie had dat ooit gedacht ;) .Verder gaat hier alles zijn gangetje, slapen, werken, eten, je zuster in goede banen leiden... ;)
Ik het hoop dat het verdere verloop van heel je avontuur even goed gaat zoals ik nu kan lezen en zien (leuke foto's) ik wens je het allerbeste toe ik blijf alvast lezen en zend je gauw weer een berichtje!

dikke pieper xxxx
Yannick

rebecca zei

Hallo,
Ik ben Rebecca kom deze grote vakantie met mijn vriend, Thomas, ook naar Caiza. Ik heb je blog gevonden op google. Zou je ons je e-mail adres eens kunnen doorsturen, dan kunnen we via mail ons verhaal vertellen en wat vragen stellen. Alvast bedankt!!
Rebecca (dmrebecca@msn.com)