zaterdag 16 februari 2008

Dag 17: donderdag 14 februari

Ja, Happy Valentine! En jawel, ik heb telefoon gekregeven vandaag! :-D
Vandaag heb ik ook de eerste lessen Engels gegeven. ‘My name is...’ en ‘I am ...’. Dit waren de eerste lessen ooit in het Engels en ik vond het super! De kinderen vonden het ook heel leuk om Engels te krijgen van een Belgische juf!
Ze hadden ook heel wat vragen voor me! Vooral m’n blond haar vinden ze onbegrijpelijk! Sommigen hebben dit nog nooit gezien. Supergrappig! ‘Hebben ze in België allemaal blond haar?’ ‘Nee, sommigen blond, anderen bruin, nog anderen zwart, ...’ Ze begrijpen dat niet goed, hier hebben ze namelijk allemaal zwart haar!
Deze avond in mijn kamer aangekomen, licht aangestoken... ai, heel weinig licht. Niet zo erg. Ik wou een douche nemen bij Veronique, stond onder de douche... geen water! Terug naar mijn kamer (douche zal voor morgen zijn), lesje aan het voorbereiden en plots... pikdonker. Geen elektriciteit meer! 20.30 u. en je zag geen steek meer voor ogen! Ik ben dan maar gaan slapen...

Geen opmerkingen: