zaterdag 5 april 2008

Sneeuw in Bolivia!

Hoi iedereen!

Alles is nog steeds goed hier in Bolivia, maar het einde nadert en daar heb ik helemaal geen zin in. Zoals ze hier zeggen: met heel veel moed gekomen em met heel veel verdriet en pijn vertrekken. En zo zal het zijn. Jeetje, wat hou ik van die mensen hier. Iedereen is zo vriendelijk, zo lief, ... Ook de kinderen aan wie ik lesgeef zal ik ongelooflijk hard missen. En natuurlijk ook de 'kinderen' van het laatste middelbaar. Ze zijn mijn leeftijd, sommigen zelfs ouder en ze zijn een voor een vrienden en vriendinnen geworden.

Verder is het hier ijzig koud! Het heeft hier in Potosi gesneeuwd gisterenavond! Brr... Maar goed, het zonnetje komt er momenteel wel weer door dus het warmt weer op.

Morgen ga ik naar Aquas Calientes, een warmwaterbron. Ik kijk er naar uit!

Wanneer je me opnieuw zal horen, weet ik niet, maar ik doe mijn best.

Groetjes in Belgie.

xxx

Geen opmerkingen: