maandag 14 april 2008

Op reis!!

Mijn laatste lesweek ziterop... Metheel veel pijn in het hart heb ik afscheid genomen van mijn leerlingen.

Momenteel zit ik in Uyuni. Gisteren heb ik de Salaar bezocht. Een enorme zoutvlakte. Indrukwekkend! Ik ging erheen met Gema, de regente van het jongensinternaat, en met Padre Johnny. Hij was onze gids. Ja, zelfs op reis verblijf ik bij priesters. We sliepen deze nacht in het parochiehuis in Uyuni.

Maar goed, nu heb ik geen tijd. Nog even de stad verkennen en vannacht vertrek ik naar Oruro.
Zaterdag ben ik terug online.

Gwendy: hopelijk ben je online... Maar zeg aan mama en papa dat alles in orde is. Ik zal volgende week maandag bellen.

Ciau!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Blij om te horen dat alles goed gaat, geniet van je laatste dagen... Veel foto's nemen hoor! Kan niet wachten om je verhalen te horen. Pas goed op jezelf jongedame! Tot zaterdag dan ;)

xxx

Hans Van Nevel zei

Dag Stephanie
Geniet van je terugreis,wellicht met gemengde gevoelens. Het mysterieuse Uyuni zal samen met al je overige ervaringen je geest verruimd hebben en je zal er nog lang en veel op terugblikken.
Grtjs
Hans en Carine